Alla inlägg den 25 november 2008

Av Karin - 25 november 2008 23:15

Idag ringde min chef och vi hade lönesamtal per telefon eftersom jag är sjukskriven och inte riktigt känner för att gå till jobbet. Hon är väldigt förstående och man kan anförtro henne saker, det tycker jag är skönt.

Jag blev rätt nöjd med min lön (även om jag gärna ville ha mer) jag har förstått hur det här avtalet för oss sjuksköterskor kommer att fungera under avtalsperioden. Förhoppningsvis så blir det bra till slut. Annars har det varit en dyster dag. Var iväg och handlade det var helt tomt i alla skåp. Det tog helt musten ur mig jag fick gå in i affären 4 gånger för jag glömde saker trots att de stod på min lista. Hua så förvirrad och dum jag kände mig. Min son jobbar ju i affären så de trodde väl inte att jag var riktigt klok som sprang där fram och tillbaka.

Nu ska jag sätta mig och titta lite på tv innan det blir sängen. 

Ovido - Quiz & Flashcards