Alla inlägg under januari 2009

Av Karin - 30 januari 2009 00:09

Ny dag nya bekymmer. Hahaha

Får se om vår reservdel till diskmaskinen kommer idag. Hoppas det, har varit utan den sen mitten på december. Jag ska inte gnälla det har gått bra att diska på gammalt hederligt sätt, men jag är ju van att ha den där maskinen till hjälp.

Idag gick jag upp 3.15 för att köra maken till jobbet så att jag kunde ha bilen idag. När jag skjutsat honom tog jag en liten lur men hade svårt att komma till ro. Vår andra bil var på verkstad. På em blev den andra bilen färdig och vi bra mycket fattigare. Det var nån startspärr som hängt upp sig så att vi inte fick igång den dessutom var nån liten grunka trasig (kostade "bara" 1600 kr). Det känns så skönt att veta att den här månaden behöver vi inte ha bekymmer av hur vi ska göra av våra pengar!!! Livet är väl härligt!!!

Av Karin - 23 januari 2009 12:29

Nu är jag tillbaka igen, det var länge sedan sist. Kommer inte kunna lägga in bilder men lite gnäll och tjat kan jag nog klara av. Har haft lite återfall i deppigheten efter helgerna men mår lite bättre nu och räknar med att börja jobba igen den 16 februari. Jag ska bara jobba 50% till att börja med. Håller på att förbereda mig mentalt på detta!

Har precis städat av här hemma, det känns skönt när det är gjort.

Nu kallar soffan och en film.


Av Karin - 5 januari 2009 02:46

Ja som ni kan se kyckades jag i alla fall med bilderna efter lång tid. Har nytt program och det ser inte alls ut som mitt invanda men jag lär mig väl detta också!

Av Karin - 5 januari 2009 01:15

Fick underbara bilder från Helena med Zlatan i snön, men jag kan inte lägga in dem pga fel format. Jag blir galen på detta tekniska....

Jag önskar att jag var hos Helena nu för de har snö!!!

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET!

Ovido - Quiz & Flashcards