Alla inlägg under maj 2009

Av Karin - 29 maj 2009 14:23

Lilla Liza är hemma igen. Hade skrivit det på bloggen igår men fick för mig att jag redan hade skrivit det, så jag tog bort det igen. jag lider nog av teflonminne!! Liza kom hem i början på veckan och är rätt tagen men kryar på sig. Tack Tina för att du tar hand om den busiga tjejen, lik sin mamma...


Av Karin - 28 maj 2009 14:02

Igår var jag i Lund och skrev tenta i infektionssjukdomar. Jag klarade den. Skönt!! Nu har jag fixat ytterligare 15 höskolepoäng!

Nu ska dammsugaren fram var det tänkt men det tar emot. Är helt slut.....


Av Karin - 24 maj 2009 15:16

Liza ligger fortfarande på sjukhuset men kommer nog hem i morgon eftermiddag. Hon haltar men vad de kan se är inget brutet. tur att det är en tuff liten tjej. Nu blir det lite lugn och vila för henne.

Av Karin - 22 maj 2009 11:54

Idag fick jag ett samtal som vände upp och ner på min dag. Lilla Liza min tik som jag har på foder har blivit påkörd av en lastbil. De var på väg till djursjukhuset när jag talade med Tina. Hoppas att allt går bra. Håll tummarna för Liza.

Av Karin - 21 maj 2009 23:56

Jag säger så till mig själv varje dag, men det hjälper inte ett skit. Känner mig för det mesta nere och tom.

Godnatt mina vänner för idag.

Av Karin - 19 maj 2009 09:27

Fick klippt färdigt gräsmattan i fredags. Helgen tillbringarde jag delvis på altanen. Slönt. Sen fick gubben lite skäll och så var den helgen slut. Tog ett tag bland ogräset igår och sen var jag slut. Kvällen tillbringades tillsammans med Rickard och Pernilla och HIF match på tv.

Idag vill jag helst sova men har tvingat mig upp. Känns mest skit......

Av Karin - 14 maj 2009 13:54

Framsidan och 1/3 del av baksidan hann jag klippa innan det började regna. På det sättet fick jag ialla fall lite motion. Nu ska jag gå upp och duscha. Här händer inte mycket roligt nu när jag inte mår bra, bloggen blir lite tråkig men det kan inte hjälpas.

Var rädda om er alla!


Av Karin - 8 maj 2009 13:19

Stackars Buzy jag klippte honom i tungan när jag friserade hans skägg. Inte nog med det utan jag fixade till Stockholms blodbad när jag klippte hans klor.  Fick sätta blodstillande vadd och linda om tassen för det ville inte sluta blöda. Det började med att jag klippte Bella i ena örat och sen den stackars Buzy, som jag klippt i 7 år minst utan att klippa i nåt annat än pälsen. Vilken dag........

Nu ska dammsugaren fram så att alla hundhåren försvinner, här är hår till ett par extra hundar! Hoppas att Buzy vågar sig hit igen! Ikväll är det hockey som gäller, kanske lite stickning med om jag orkar med det.

          

    

         
Ovido - Quiz & Flashcards