Alla inlägg under april 2010

Av Karin - 28 april 2010 22:57

Då har första omgången saker kommit till vårt nya hem. Vi tömde förrådet som Michael hyrt för att ha en del av sina saker i. I morgon ska jag köra till Naestved med bil och släp för att hämta det sista i Danmark.  Så se upp alla trafikanter. Michael möter upp i Naestved. Tur det så kanske jag bara behöver köra en väg!

Vi har installerat vårt nya kylskåp och frysskåp också idag. Det blev jättefint. Helt plötsligt när vi var i huset så fick vi besök av en medlem i styrelsen för bostadsföreningen. Hon hälsade oss välkomna. Det var en trevlig gest tycker jag.

Nu ska jag nog trilla ner i sängen så att jag inte somnar på vägen i morgon

Kram på er alla!

Av Karin - 23 april 2010 15:08

Måste komma igång med packandet men det går så trögt för jag är så trött.   Jobbar i helgen så det känns lite bråttom nu. På tisdag får vi nycklarna! Det ska bli underbart. Jag tror att Osborn och Siri kommer att bli glada de har nog saknat trädgården.

Var på den nya COOP Forum butiken i onsdags kväll. Vad fin den är, helt underbar frukt och grönt avdelning och vilket fint kött. Dessutom manuell chardisk och fiskdisk. Den kommer med all säkerhet att bli min favorit affär, dessutom jobbar ju Rickard där! Hoppas att det kommer gå bra så att Rickard får behålla sitt jobb!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång med packandet!!!

Kram   

Av Karin - 14 april 2010 13:37

Nu är det dags att börja packa inför flytten. Har lådor stående i hallen men kommer inte igång. Är lite seg för jag jobbade extra som vak i går kväll och kunde inte somna när jag kom hem.   Klockan blev närmare 4 innan John Blund infann sig. hoppas att han kommer tidigare i kväll! Tvättstugan är bokad till i em så det är väl bäst att jag flyttar mig från datorn och sätter lite fart. 

Men först vill jag skicka ett GRATTIS till Caspian som blir 7 månader idag. Älskar dig! Saknar dig!  

Kanske lite kaffe skulle pigga upp!?!  

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards