Alla inlägg under augusti 2008

Av Karin - 24 augusti 2008 23:34

Det blir inget bloggande i kväll för nu ska jag lägga mig. Har fått Migrän nu på kvällen. Ha det bra alla mina vänner.

Av Karin - 22 augusti 2008 10:40

Det värker i varenda led idag känns det som. Vilket j...a skit detta är. Jag har ju semester och ska känna mig pigg och glad. Men nu börjar detta väder och denna värk tära på mig. Jag orkar snart inte mer.

Nu ska jag lägga mig i soffan och dra filten över huvudet kanske kan jag hoppas på att vara en ny människa när jag vaknar igen. En snygg, smal, tuff, rolig och självsäker kvinna i sina bästa år!!! Ja drömma kan jag väl få göra!

Av Karin - 20 augusti 2008 17:19

När vi var hos Helena började jag lära henne att klippa Zlatan. Det kan ju ibland dröja mellan våra träffar så det är ju bra för henne att kunna fixa till honom själv. När vi kom hem fortsatte jag med att lära Pernilla. Nu kan jag få hjälp när värken är som värst.

Nelzon har börjat på valpkurs och gjorde det jättebra.

Av Karin - 17 augusti 2008 10:56

Tänk vilken tid det ska ta att föra över lite bilder från kameran. Jag fattar inte var tiden tar vägen. Kan det bero på att vi är sportfånar och glor en hel del på OS ?! Nåja nu är det äntligen gjort, så här kommer lite bilder från vår smålandstripp. Vi var och tittade på Timmernabben (Rikard spelar där)när de spelade fotboll, himla kul var det. Nabben vann välförtjänt, det var nog för att vi hejade så himla bra!!!!

Gåmez är Helena och Rikards katt och Zlatans förebild.

Vi hann med en klippning av Zlatan och jag tycker han är en ljuvlig kopia av sin far. Helena och Rikard ni har gjort ett jättefint arbete med honom.

Tack för en välbevlig, härlig och rolig semester!

Lite seg är jag idag för vi var och hämtade Patrik och Emmy på Sturup i natt, när de kom från sin turkietresa. Fy vad de är solbruna. Vad avundsjuk jag blir.

Nu ska jag förbereda lite mat för Rickard och Pernilla kommer hit för att se på fotboll i kväll. HIF spelar och det vill vi inte missa. Sen ska jag jobba två nätter för det är kris på jobbet. Vi får väl se om det blir ork att skriva något ändå.

Av Karin - 12 augusti 2008 19:22

Nu har vi varit hos dottern och hennes familj, Rikard och Zlatan. Vad roligt det var att rå om henne flera dagar. De har fått det så fint både inne och i trädgården. Lille Zlatan är så underbar, vad vi har busat och haft skoj. Lite allvar också med en rejäl klippning hann vi med. Lite bilder på deras lilla stuga på tomten. Fler bilder och berättelser  kommer sen när jag hunnit ladda ner bilderna.



Av Karin - 4 augusti 2008 12:04

Första semesterdagen och regnet står som spön i backen. Yippie!!! Vad kan man mer önska sig!? Skulle ha jobbat i helgen men på min lediga dag i torsdags ramlade jag och skadade min högra stortå. Den svullnade upp och gjorde jätteont. Låter ynkligt men jag kunde inte gå eller ha skor på mig. I fredags var jag till doktorn och röntgen, inget brutet. Skönt. Har skruttat runt på kryckor i helgen men nu börjar det kännas bättre.

Fick lite bilder från Helena som jag delar med till er.

Ovido - Quiz & Flashcards