Alla inlägg under september 2009

Av Karin - 29 september 2009 08:15

Glömde lägga in bilder på min lille Caspian!         

Av Karin - 29 september 2009 08:06

I går var både Göran och jag och hämtade nycklarna till våra nya hem! Känns lite konstigt men det blir nog bra.

Vi hann inte köra några saker igår för jag skulle iväg och jobba i natt. Har 2 nätter kvar att jobba innan det blir flytt. Idag när jag har sovit ska vi ta ett lass kartonger. Jag var på IKEA med lilla mor igår och köpte ett köksbord och fyra stolar som ska monteras ihop. Hoppas att det blir bra.

Nu ska jag gå och lägga mig . Sov Gott!!!

Av Karin - 24 september 2009 14:39

       Ja nu har jag blivit mormor till underbara Caspian!

Helena mådde inte så bra så vi ändrade vår semesterplanering och åkte dit innan förlossningen. Jag tror att de tyckte det var skönt att vi var där.

Den 14 september föddes lille Caspian Matz Tage,  kl 10.46, 3875g. Han är helt bedårande söt, men jag kanske är lite partisk.

Här hemma bor vi i flyttlådor och en fruktansvärd röra.

Lite bilder på Caspian och hans stolta föräldrar.

Av Karin - 3 september 2009 23:45

Nu ska jag strax gå och lägga mig men måste ju berätta lite vad som hänt sen senast.

Den 1 oktober flyttar jag till en lägenhet i Bårslöv. 2½ rum + kök på 70 kvm. Alldeles lagom till mig och hundarna. Det kommer att bli bra tror jag! det finns fina grönområden i området så det blir kanon för hundarna.

Göran och Patrik flyttar samtidigt in till Helsingborg. Huset är under försäljning och på måndag ska det vara visning nr 2. På första visningen kom 15 st, skönt att mäklaren håller i allt det där, vi är inte hemma när det är visning.

I kväll har jag klippt Osborn och Siri så att jag inte behöver göra det direkt när vi flyttat utan att vi kan ta det lugnt och bo in oss.

Kram på er alla!!!


Ovido - Quiz & Flashcards