Alla inlägg under september 2008

Av Karin - 15 september 2008 02:08

Nu har jag jobbat kväll och svårt att sova. Varför blir jag sån???? Känner mig nere och vill inte ha det så här. Det känns jobbigt och samtidigt skäms jag för att jag inte kan rycka upp mig.

Det kanske dröjer innan det blir något på bloggen, kan ju inte bara skriva tråkiga saker.

Kram Karin

Av Karin - 9 september 2008 15:46

Nu äntligen har jag vaknat, har jobbat i natt.

Osborn mår tack och lov bättre, helt bra är det inte men mycket, mycket bättre. Siri löper och har gjort det i 4 veckor, tar det aldrig slut?

I morgon startar utbildning i Lund i infektionssjukdomar. Jag är jättenervös, tänk om jag inte klarar av kursen. Gud vad pinsamt att komma till jobb och berätta att jag var för dum för den här kursen. Hua....

Av Karin - 6 september 2008 15:20

Ja så är Osborn sjuk igen. Jag vet inte vad jag ska göra han kan ju inte ha det så här. Jätte ont när han rör sig. Nu står han på antibiotika igen, får väl se om det hjälper. Det är så synd om honom.

Ovido - Quiz & Flashcards