Alla inlägg under oktober 2009

Av Karin - 28 oktober 2009 21:42

Har varit i huset idag idag igen. Alla fönster är putsade nu. Precis när jag var klar med dem började det regna.

Om jag någonsin köper ett hus igen ska jag kolla vad det är för element för fy f-n för att göra rent dessa gamla element, men nu är det gjort.

Igår var jag hos frissan och klippte mig, bara 4 månader sen sist. Tur att Åsa (frissan) har tålamod med mig men nu har jag faktiskt redan bokat in en ny tid! Efter frissan körde jag till Kattarp och hämtade ett släp sen bar det av till huset, Rickard och Pernilla (plus alla tre hundarna )var också med.

I morgon blir det ytterligare en dag i huset, på fredag lämnar vi det ju till de nya ägarna. Det kommer kännas konstigt att det inte är vårt hus längre. Mycket härliga och glada minnen finns ju där.

Nu ska jag ut med mina älsklingar och sen är det dags att sova!

Kram


Av Karin - 26 oktober 2009 10:42

Är helt slut efter en helg i huset. Jag tyckte vi hade plockat bort mycket men jag tror att det är nån som fyller på under nätterna. Har inte kommit längra i städandet tycker jag, men källaren är så gott som tom nu i alla fall. Idag ska jag tillbringa kvällen på mitt jobb men i morgon är det att ta nya tag. städ 2  

Av Karin - 22 oktober 2009 23:37

Har varit i huset hela dagen. Passade på att tvätta lite innan vi lämnar det, sen blir det att sätta upp sig för tvättstugan i grannhuset. Planering!!!!

Vilken tid allt tar, tycker jag håller på hur länge som helst och ändå kommer jag ingen vart i mitt städande. Ska försöka bli klar i helgen men i morgon är det jobbet som gäller.

Osborn springer runt och gnäller och är allmänt bångstyrig, Siri löper. Det var lättare att klara av det i huset . Men det går och snart är det nog slut för den här gången.

Nu ska jag gå och sova. Godnatt alla vänner

Av Karin - 20 oktober 2009 17:51

Hej alla vänner nu är jag tillbaka igen! Äntligen fungerar mitt internet efter flytten. Det har blivit många samtal till Telia men jag har alltid bemötts trevligt och proffsigt.

Flytten har gått jättebra och hundarna och jag trivs mycket bra i vårt nya hem. Det finns många olika rundor att gå promenad med hundarna på, mycket grönområde.

just nu håller jag på att städa i huset så ännu är det ingen lugn och ro, men snart!!!

Hoppas att ni alla har det bra och kramar från mig och hundarna!

Ovido - Quiz & Flashcards