Alla inlägg under juli 2008

Av Karin - 26 juli 2008 23:32

Idag har jag inte gjort så mycket. Igår skulle vi gått på festivalen men jag hade huvudvärk som vanligt så vi stannade hemma.

Idag orkade vi ge oss ut utan tog det lugnt på altanen istället. Hundarna badade i poolen och vi blev rätt blöta också, men vad gör det när solen skiner !!!

Osborn är lite vissen igen men vi får se i morgon hur han mår.

Ska strax gå och lägga mig för jag har så otroligt ont i handlederna så jag blir snart tokig och då är det bättre att bara sova ifrån det.

Ta det lugnt med solandet så att ni inte blir brännskadade!!!

En tuff vecka kvar till semestern!!!

Kramar till er alla! 

Av Karin - 23 juli 2008 00:24

Idag har jag legat pall hela dagen i en fruktansvärd migrän. Jag blir nog tokig av allt denna värk. Nu kan jag inte komma till ro och sova för det är så mycket som snurrar i huvudet samtidigt som det värker. Ska prova med att lägga mig på soffan och sätta på en film så kanske John Blund kommer.

Stackars Zlatan som blivit av med sin roliga mossa nu när matte och husse varit duktiga och byggt en altan. Var ska han då busa? Det är klart att en pool var ju rätt skoj ändå!!

Av Karin - 20 juli 2008 15:53

Fick mail från Helena med bilder på Zlatan. Jättekul för jag saknar dem mycket. Tur är det ju ialla fall att de bara bor 40 mil från oss det kunde ju varit på andra sidan jorden också. Här är lite bilder på Osborns och Siris ljuvliga son. Han är så otroligt lik sin far.

Nu ska jag förbereda middagen är bara så otroligt seg idag så det blir kanske ingen mat alls. Har jobbat 2 nätter och sovit dåligt mellan dessa. Jaja i morgon är jag ledig och ska försöka få mitt hem städat. Två veckor kvar till semester!! Jag räknar ner!

Av Karin - 15 juli 2008 01:09

Har jobbat i kväll och då har jag svårt att koppla av när jag kommer hem. Satte mig att sortera lite bland mina bilder och hittade ett med en skrattande Osborn. Nelzon har bulldogen Bullen som han brukar ta och skaka och ruska på men här sover de gott tillsammans. Ska sätta mig i soffan och läsa en stund innan jag kryper ner i sängen. Ska jobba två kvällar till, så jag behöver inte gå upp så tidigt i morgon.

Av Karin - 13 juli 2008 01:54

Sår här kan det bli när man går på fest och de fyrfota inte får följa med. En toarulle kan man ha mycket skoj med!!! Det var bara att ta fram sopborste och skyffel.

Av Karin - 11 juli 2008 23:52

Jag visste faktiskt inte att softisar tillhörde rasen enhörningar. Nelzon verkar i alla fall göra det, eller hur!!

Förlåt att jag varit så lat att skriva på bloggen. Ska försöka bättra mig, men jag lovar inte. Nu när jag inte har några valpar så händer det inte så mycket här hemma.

Av Karin - 2 juli 2008 18:15

Liza kom på besök för att bli frisserad. Vilken underbar liten tjej. Tack Tina  och barnen för att ni är så duktiga med henne. Nelzon var också här så det blev mycket bus. Siri hade fullt sjå att uppfostra båda två.

Av Karin - 1 juli 2008 12:31

Jaha så har jag blivit utmanad att skriva 6 saker om mig. Tänk vad hjärnan vilar ibland har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva. Kan det vara för att jag måste använda den som huvudet värker?! Får fundera under arbetsdagen på vad jag ska skriva, ska strax iväg till jobb. Vår goa Osborn mår inte riktigt bra så det känns lite otryggt. Får se i morgon om det blir att åka iväg till veterinären med honom.

Ha det bra!!!

Ovido - Quiz & Flashcards