Alla inlägg under juli 2009

Av Karin - 27 juli 2009 11:03

Nu var min helg avklarad. Vad härligt det var att vara tillbaka igen. Vi har haft en tuff helg med många tunga och svårt sjuka patienter men det var helt ok. Igår var jag helt slut och tar det lite lugnt idag. Får väl ta ett tag i källaren i morgon i stället.

Tack Pia för telefonsamtalet!

Av Karin - 21 juli 2009 15:28

Nu har jag hållt på i flera dagar och rensat ut en massa skit i källaren. Vem har satt allt detta i min källare??? Kan väl aldrig vara jag som sparat "bra att ha saker". Vi har fyllt ett släp och några vändor med bilen. Det blir nog bra så smånongom.

Har jobbat en natt och det var kul att vara tillbaka igen. Den här veckan blir det jobb fredag, lördag och söndag. Härligt!!!

Av Karin - 15 juli 2009 02:04

Vad det är varmt i natt. Kan inte sova för det är mycket i mitt huvud just nu. Just nu känns det som om det inte får plats mer tankar i detta huvud. Men jag måste nog försöka sova en stund i alla fall.

Av Karin - 8 juli 2009 10:13

Var hos doktorn igår och det gick mycket bra. Det är dags att börja kobba igen! Härligt, jag längtar !!! Ska börja den 16 juli och jobba 50 % till att börja med. Hoppas att det kommer att fungera bra. Mår mycket, mycket bättre nu!  Nu ska jag bara hinna göra lite här hemma innan det är dags för att jobba. Det har inte hänt mycket hemma för jag sov halva dagen och hade ingen energi alls resten. Nu vaknar jag vid 7 och känner mig pigg!!! Underbart, börjar känna igen mitt verkliga jag! Tack alla ni som varit ett stöd under de här sjukperioderna hoppas att det ska hålla nu och att det kan bli lite roligare blogg framöver. Skickar rosor och kärlek till er alla!

Av Karin - 6 juli 2009 21:49

I morgon ska jag till doktorn igen. Det ska vara ett möte med min chef, min doktor och Försäkringskassan. Får se vad det ger. Jag mår mycket bättre i alla fall, de kanske blir glada för det! Hoppas!

Känner att det nog snart är dags att börja jobba, jag riktigt längtar dit.


Av Karin - 3 juli 2009 08:25

Lite molnigt idag, då får det bli städning av bilarna. Ska bara äta frukost först! Undrar om det är dags att börja jobba igen, känner mig rastlös och har blivit morgonpigg igen. Kanske mitt rätta jag börjar vakna till liv igen!!!

Nej fram med trasor och hink nu ska bilen bli fin.

Ovido - Quiz & Flashcards