Alla inlägg den 3 november 2008

Av Karin - 3 november 2008 13:45

Hej alla vänner!

Nu har jag tagit mig i kragen och skriver igen. Min vän Pia sa att jag kunde skriva även om det inte var roliga saker för det har jag inget att skriva om. Jag mår något bättre men är fortfarande rätt långt nere. Skulle jobbat igår men vaknade och var illamående, spydde som en gris och sen kom migränen. Bara att sjukanmäla sig och krypa tillbaka i sängen. Idag ska jag jobba natt så jag tar det lite lugnt för jag är alltid lite "dagen efter" när jag haft migrän.

Det blir inga bilder för datorn där jag har alla bilder havererade för 2 veckor sedan. Nu får vi slåss om 1 dator. Värst är det för sonen som är van att ha dator på sitt rum. Jaja om jag blir rik ska jag köpa en bärbar dator till mig.

Nu ska jag fortsätta att städa och planera middagen.

Ovido - Quiz & Flashcards