Alla inlägg under juni 2008

Av Karin - 30 juni 2008 11:56

Ja nu har jag verkligen varit dålig på att skriva i bloggen. Hoppas att det blir bättre men lovar inget. Sinnet är inte så uppåt just nu.

Har lite nya bilder i kameran som kommer så småningom.

Av Karin - 17 juni 2008 10:47

Ja så var det dags att arbeta igen. Det borde vara förbjudet att ha arbetsdag efter fridag!!! Jobbar 3 kvällar på rad och missar fotbollen. Jag får väl slänga patienterna i säng till kvällsmaten så jag kan se matcherna.

Lite fler bilder från vår smålandshelg. Zlatan tyckte att han kunde gräva i mosshögen som  var ihopkrattad. Perfekt lekplats eller hur!


Av Karin - 16 juni 2008 15:26

Haft en underbar helg hos vår dotter och hennes familj. TACK!!!! Här kommer några bilder på busfröet Zlatan 1 år! Han älskade märgbenen vi hade med, han förlät oss för att vi glömde hans dag!  Han är så ljuvlig och otroligt lik sin pappa Osborn till utseendet. Älskar er alla!

Av Karin - 6 juni 2008 00:08

Hur kunde jag glömma att Zlatan fyllde 1 år igår. Den första valpen som jag varit med hela vägen. Denna underbara gosse som jag snart ska få träffa igen.   Ja vad ska jag säga? Teflonminne, trappljusminne eller kallat vad som helst. Förlåt Zlatan och GRATTIS!!!!!  Märgben sägs vara gott!!!


Av Karin - 5 juni 2008 12:53

Aldrig kan man få vara glad nån längre stund. Förra veckan fick vi den ena bilen fixad och nu är det volvon som strular.

Servon fungerar inte, troligen något läckage. Vi som ska till Helena nästa vecka. Hoppas att vi hinner få det fixat och att det inte kostar en förmögenhet. Dessa j...a bilar.

Bad

Av Karin - 3 juni 2008 12:56

Jag hängde tvätt och hundarna badade. Vilken ljuvlig dag!!!!

Av Karin - 3 juni 2008 11:56

Igår hade pannan stannat och hur jag än försökte fick jag inte igång den. Jag var sotig långt upp på armarna, svetten lackade! Inget varmvatten, det blev en dusch i iskallt vatten. Ingen lång dusch precis!!!

Idag har jag med reperatören i telefonen i alla fall fått igång eländet! Skönt. Tur att detta inte var mitt i vintern!

Bilderna visar hur mysigt vi kan ha det hemma på altanen en ljuvlig maj kväll tillsammans med goda vänner och hundar förstås!

Av Karin - 2 juni 2008 01:48

Fy vad jag har varit dålig på att skriva. Idag kom Nelzon på besök när jag var på jobbet, han hade med sig en badbasäng. Det var riktigt skoj att bada i den tyckte alla hundarna men mest Nelzon. Efter badet var ju Siri tvungen att fostra Nelzon lite så han var helt gräsig och jordig när han kom in igen. Då blev det dusch i badrummet i stället.

Snart ska vi träffa Helena, Rikard och Zlatan, jag längtar!!!

Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards