Alla inlägg under mars 2010

Av Karin - 25 mars 2010 22:14

Vaknade kl tre i morse av att huvidet kändes som om det skulle sprängas. Bara upp och ta migränmedicin och hoppas att det blir bra. Men icke det , fick ta en tablett till vid nio och sen sov jag till kl tre. Lite huvudvärk var kvar men jag ku´nde iaf gå upp. På med solglasögonen och en promenad med de fyrfota i det underbara vårvädret. Härligt!

Efter middagen tänkte jag sätta mig vid tv och bara slappa men jag vet inte vad som flög i mig det blev hundklippning i stället. Så nu är Osborn och Siri vårfina!

Nu blir det nog att slappa i sängen i stället.

Kram på er alla!!  

Av Karin - 23 mars 2010 23:46

Usch vad länge sedan jag var inne och skrev lite här. Måste allt ta mig i kragen. Vilket underbart vårväder det är just nu, vinden kan ibland kännas lite kall men det känns att våren är här! Underbart!!!

Vi har haft lite födelsedagar sen sist, Patrik har fyllt 20 år!  Vi firade den hemma hos Göran och Patrik med pizza och marängtårta. Tänk vad tiden rinner iväg. Bara 3 dagar efter Patriks födelsedag var det dags för nästa, Michaels födelsedag. Vi firade den med en liten god lunch.

Det har varit mycket jobb senaste tiden men i morgon är jag ledig!!! Morgonen ska jag tillbringa i tvättstugan, det var den enda lediga tiden den här veckan som jag kunde ta. Gud vad skönt det ska bli med en egen tvättmaskin igen.

Nu ska jag gå och sova så att jag orkar upp när klockan ringer halv 7.

Kram

Av Karin - 5 mars 2010 10:42

Så här ser det ut inne i radhuset. Lite uppfräschning och kanske nya färger i vissa rum behövs men det kommer nog att bli jätte bra hoppas jag.

                

Av Karin - 4 mars 2010 20:08

    

Så här ser framsidan och baksidan ut på vårt radhus i Bårslöv. Jag längtar till den 28 april då vi ska få överta huset. Vad det ska bli mysigt för hundarna att kunna vara ute i sommar som de vana vid! Underbart.

Nu ska jag ta en promenad med dem och sen tror jag att det blir sängen. Sov inte så lång stund i dag efter nattjobbet eftersom vi skulle till mäklaren och skriva på papperna.


Av Karin - 3 mars 2010 19:41

Idag fyller Osborn 11 år. Han börjar se lite dåligt men är annars en pigg gentleman!

Jag ska strax iväg och jobba. I morgon ska vi träffa mäklaren om ett radhus som vi har köpt. Jippie!!!! Inflyttning 1 maj! 

Ovido - Quiz & Flashcards