Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Karin - 18 januari 2010 10:04

Ja så har helgen rusat iväg igen. Jag har tillbringat den på mitt jobb så jag har inte haft några sysselsättningsproblem. Vi har varit ett härligt gäng under helgen så det har varit helt ok att gå till jobbet. Jag har världens bästa arbetskamrater!!!!!!!  

Idag har jag varit ute med hundarna i snön, vad de blir glada när de kan köra ner nosen och ploga sig fram. Har börjat släppa dem lösa en stund under våra promenader och än så länge har det gått bra. De är ju vana att springa fritt sen vi bodde i huset, så de tycker det är så kul att bara kunna springa och busa runt.

Nu ska det bli lite frukost och sen är det städning innan jag ska iväg till jobbet igen. Inga sysselsättningsproblem idag heller, vilken tur!!  

Krya på dig hälsningar till min älskade Caspian som är sjuk igen.

Ovido - Quiz & Flashcards