Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Karin - 13 februari 2009 12:13

Jag ska bli mormor i september!!!! Vilken lycka!

Jag fick veta det i måndags på min födelsedag, en rätt bra överraskning eller hur.... Hundarna trodde att nu har det helt slagit runt i huvudet på mig men jag var bara lycklig! nu har jag kollat igenom alla mina mönstertidningar efter baby kläder, fram med stickorna!

Idag har jag varit hos doktorn och är redo att börja jobba igen. Börjar nästa vecka på 50%. Jag ser fram emot att träffa alla mina arbetskamrater igen och faktiskt har jag på senaste tiden saknat jobbet också!

Nu ska jag iväg strax och hämta hem gubben från hans jobb, jag behövde bilen idag och fick skjutsa honom 3.15 i morse till hans jobb. Tur att det inte är jag som ska börja vid den tiden.

Kramar till er alla!



Ovido - Quiz & Flashcards