Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Sova

Av Karin - 3 september 2009 23:45

Nu ska jag strax gå och lägga mig men måste ju berätta lite vad som hänt sen senast.

Den 1 oktober flyttar jag till en lägenhet i Bårslöv. 2½ rum + kök på 70 kvm. Alldeles lagom till mig och hundarna. Det kommer att bli bra tror jag! det finns fina grönområden i området så det blir kanon för hundarna.

Göran och Patrik flyttar samtidigt in till Helsingborg. Huset är under försäljning och på måndag ska det vara visning nr 2. På första visningen kom 15 st, skönt att mäklaren håller i allt det där, vi är inte hemma när det är visning.

I kväll har jag klippt Osborn och Siri så att jag inte behöver göra det direkt när vi flyttat utan att vi kan ta det lugnt och bo in oss.

Kram på er alla!!!


 
 
Kristina

Kristina

4 september 2009 08:49

Vad skönt att ni fått lägenheter och att ni snart ska flytta.

Sallie gillar inte tratten och mitt huvud går på högvarv för att komma på något annat att ha än tratt. Ska kolla om det finns gamla barnbyxor på vinden som hon kan ha på sig ;)

Ha det så bra, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

4 september 2009 22:21

Så härligt att allt löser sej. Hoppas vi hörs eller hellre ses snart
Kram och härlig helg till er alla

http://lagottoflickorna

 
Kristina

Kristina

24 september 2009 07:41

Hur länge ska du sova?? Du är väl mitt uppe i flytten kan jag tro :)
Var bara lite nyfiken på hur det går för dig, bra hoppas jag.

Kram

http://kristinas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 30 maj 2010 20:18

 Jag ska jobba i natt men känner inte för det alls. har haft huvudvärk i 5 dagar men det är bara att bita ihop. Igår var vi och spelade brännboll och grillade tillsammans med några vänner, vilken tur vi hade med vädret. Tänk om vi skulle gjort det id...

Av Karin - 20 maj 2010 04:30

Har varit förkyld i drygt en vecka och det verkar som den aldrig vill ge med sig. Hostar så jag inte kan sova.   Jag vet att det är mycket gnäll också!!! Var ju och hälsade på mitt lilla barnbarn Caspian och hans föräldrar för 2 veckor sedan och han ...

Av Karin - 15 maj 2010 11:08

Nu har vi lämnat lägenheten helt. Det känns skönt att bara ha ett ställe att tänka på. Pysslar och packar upp i vårt härliga hem. Det är rörigt men blir bra med tiden. Osborn och Siri är glada för att kunna springa runt i trädgården. Jag tror de har ...

Av Karin - 28 april 2010 22:57

Då har första omgången saker kommit till vårt nya hem. Vi tömde förrådet som Michael hyrt för att ha en del av sina saker i. I morgon ska jag köra till Naestved med bil och släp för att hämta det sista i Danmark.  Så se upp alla trafikanter. Michael ...

Av Karin - 23 april 2010 15:08

Måste komma igång med packandet men det går så trögt för jag är så trött.   Jobbar i helgen så det känns lite bråttom nu. På tisdag får vi nycklarna! Det ska bli underbart. Jag tror att Osborn och Siri kommer att bli glada de har nog saknat trädgårde...

Ovido - Quiz & Flashcards