Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Smålandsbesök

Av Karin - 2 augusti 2009 09:18

Igår kom dottern och svärsonen från Småland hit. Syskonen samlades och gick igenom alla lådor med saker som sparats sedan de var små. Vi ska ju sälja huset och det är skönt att få bort så mycket som möjligt innan det blir dags att flytta.

Är det någon som behöver ett utställningstält?? Jag har ett som jag jag vill sälja. Hör av er i så fall!!

Nu ska vi fortsätta med röjningen.

 
 
lollo

lollo

2 augusti 2009 09:43

Hej!
Att få bort så mycket som möjligt innan det är dags att flytta kan vara skönt.Jag är en sån som samlar på allt.
Vilka söta vofsingar.Jag har en jack russel
som heter Ozzy och han är det bästa jag vet./lollo/ozzy

http://lollopettersson.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

2 augusti 2009 21:28

Fy fasiken så mycket man samlar på. Någon gång var det säkert bra-att-ha-saker. Rensa på nu när du har hjälp
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan med "pälsbollarna"

4 augusti 2009 01:15

Haha ja du...nog är dom lyckliga när dom får skita ner sig dom små svinen;)Hmm trodde Pia behövde ett utst.tält? Kramis

 
Kristina

Kristina

7 augusti 2009 07:02

Jasså, du ska flytta! Hur ska du bo nu, lägenhet, annat hus, tält;)?? Eller byter ni stad/by??

Hoppas det går bra, alltid skönt att bli av med lite grejor. Jag brukar säga ibland att en flytt vore nog bra för då blir det rensat ordentligt!! :)

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 30 maj 2010 20:18

 Jag ska jobba i natt men känner inte för det alls. har haft huvudvärk i 5 dagar men det är bara att bita ihop. Igår var vi och spelade brännboll och grillade tillsammans med några vänner, vilken tur vi hade med vädret. Tänk om vi skulle gjort det id...

Av Karin - 20 maj 2010 04:30

Har varit förkyld i drygt en vecka och det verkar som den aldrig vill ge med sig. Hostar så jag inte kan sova.   Jag vet att det är mycket gnäll också!!! Var ju och hälsade på mitt lilla barnbarn Caspian och hans föräldrar för 2 veckor sedan och han ...

Av Karin - 15 maj 2010 11:08

Nu har vi lämnat lägenheten helt. Det känns skönt att bara ha ett ställe att tänka på. Pysslar och packar upp i vårt härliga hem. Det är rörigt men blir bra med tiden. Osborn och Siri är glada för att kunna springa runt i trädgården. Jag tror de har ...

Av Karin - 28 april 2010 22:57

Då har första omgången saker kommit till vårt nya hem. Vi tömde förrådet som Michael hyrt för att ha en del av sina saker i. I morgon ska jag köra till Naestved med bil och släp för att hämta det sista i Danmark.  Så se upp alla trafikanter. Michael ...

Av Karin - 23 april 2010 15:08

Måste komma igång med packandet men det går så trögt för jag är så trött.   Jobbar i helgen så det känns lite bråttom nu. På tisdag får vi nycklarna! Det ska bli underbart. Jag tror att Osborn och Siri kommer att bli glada de har nog saknat trädgårde...

Ovido - Quiz & Flashcards